نوشته شده توسط : barbara

 

تحلیل تکنیکال قیمت شیبا اینو توکن SHIB

رمز ارز صرافی dydx در هفته‌های گذشته بین کاربران این صرافی غیر متمرکز ایردراپ شد و به سرعت در صرافی‌های بزرگ ارز دیجیتال لیست شد. هفته گذشته نیز رمز ارز شیبا اینو در صرافی بزرگ کوین‌بیس لیست شد که همین خبر باعث شد قیمت توکن SHIB بیش از ۳۰٪ رشد داشته باشد. در این پست به بررسی و تحلیل تکنیکال نمودار قیمت DYDX و میم کوین شیبا اینو (SHIB) می‌پردازیم.

این مطلب تنها تحلیل تکنیکال قیمت رمز ارزها است و به هیچ عنوان توصیه خرید، فروش و سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال نیست. بازار رمز ارزها با ریسک بالایی همراه است و با مطالعه و آگاهی به این ریسک‌ها وارد این بازار شوید. میهن بلاکچین مسئولیتی در قبال از دست رفتن سرمایه شما ندارد.

 
تحلیل تکنیکال نمودار قیمت DYDX

در تایم فریم یک ساعت می‌توان در نمودار قیمت DYDX یک ساختار حرکتی جنبشی را مشاهده کرد که از کف ۹ دلار آغاز شده است. پس از اتمام موج (۳) شاهد یک اصلاح در قالب یک الگوی پهنه (Flat) هستیم که موج (۴)  الیوتی ما را کامل می‌کند. قیمت به نظر در حال تکمیل موج آخر از موج (۴) یعنی موج c است. همچنین ما در نمودار قیمت شاهد یک کانال صعودی معتبر هستیم که در حال حاضر قیمت در کف کانال که یک ناحیه حمایتی مهم است قرار دارد.

در صورتی که خط روند نزولی کوتاه مدت که سقف کنج نزولی نیز هست با قدرت بشکند می‌توان با اطمینان بیشتر از اتمام اصلاح موج (۴) سخن گفت و شاهد آغاز یک گام صعودی دیگر در قالب موج (۵) بود. بنابراین درصورت شکست کنج نزولی به بالا و همگام با آن شکست خط روند شاخص قدرت نسبی (Rsi) و کراس مثبت در اندیکاتور مک‌دی (Macd) خریداران می‌توانند قیمت این کوین را تا محدوده‌های هدف مشخص شده برای موج (۵) الیوت ( به ترتیب در قیمت‌های ۱۸.۵۱ ، ۱۹.۷۳ و ۲۱.۶ دلار)  افزایش دهند.

البته در صورتی که کانال صعودی و کنج نزولی به پایین بشکند تحلیل فوق به بازبینی نیاز دارد؛ اگر چنین اتفاقی رخ دهد مهم‌ترین نواحی حمایتی به ترتیب عبارت‌اند از :‌ ۱۳.۹ و ۱۲.۵ دلار.
تحلیل تکنیکال نمودار قیمت DYDXنمودار قیمت DYDX تایم‌فریم یک ساعت

تحلیل تکنیکال نمودار قیمت شیبا اینو (SHIB)

پس از خبر لیست شدن شیبا در صرافی کوین‌بیس شاهد گام صعودی پرشتابی در نمودار قیمتی آن  بودیم که با برخورد به ناحیه مقاومتی که بارها مانع از رشد آن شده است دوباره فشار فروش افزایش یافت و در نهایت منجر به نزول قیمت در شیبا شد. 

در حال‌حاضر در تایم فریم ۴ ساعت و روزانه می‌توان قیمت شیبا را اسیر شده در یک محدوده رنج دید، که سقف آن در محدوده ۰.۰۰۰۰۰۹۴۳ دلار و کف آن در محدوده ۰.۰۰۰۰۰۵۵۷ دلار قرار دارد و در هفته‌های اخیر مدام قیمت بین این دو سطح در حال نوسان بوده است.

مادامی که شیبا در این محدوده رنج اسیر است نمی‌توان سناریوهای صعودی و حتی نزولی خاصی را برای آن در نظر گرفت و باید منتظر شکست این محدوده از یک طرف باشیم. اما پس از کاهش قیمت شیبا از سقف محدوده رنج می‌توان چند ناحیه حمایتی برای آن در نظر گرفت. ناحیه ۰.۰۰۰۰۰۷۵۵ دلار که هم یک مقاومت استاتیک است و هم میانگین‌های متحرک نمایی (Ema)  ۵۰ و ۲۰۰ که در نزدیکی این ناحیه قرار دارند حمایت مهمی را تشکیل داده‌اند و شکست این ناحیه کار دشواری است و به همین دلیل شکسته شدن این ناحیه سقوط بیشتری را در قیمت ایجاد می‌کند. در مرحله دوم خط روند صعودی که معادل کف کانال ترسیمی نیز هست حمایت بعدی شیبا است.

ارزش بازار تحقق یافته بیت کوین

تحلیل تکنیکال نمودار قیمت شیبا SHIB نمودار قیمت SHIB تایم‌فریم ۴ ساعت

در شاخص قدرت نسبی (Rsi) خط روند صعودی، معادل با خط روند صعودی در قیمت شکسته شده است و این نشان دهنده مومنتوم نزولی قوی و قدرت بیشتر فروشندگان نسبت به خریداران است. همچنین در اندیکاتور مک‌دی (Macd) نیز شاهد یک کراس منفی هستیم که بازهم کف ترازو را به سمت فروشندگان سنگین می‌کند. باید دید در روزهای آتی شیبا چه واکنشی به نواحی حمایتی خواهد داشت تا بهتر بتوان برای امواج حرکتی آتی قیمت آن سناریو چید.

این مطلب تنها تحلیل تکنیکال قیمت رمز ارزها است و به هیچ عنوان توصیه خرید، فروش و سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال نیست. بازار رمز ارزها با ریسک بالایی همراه است و با مطالعه و آگاهی به این ریسک‌ها وارد این بازار شوید. میهن بلاکچین مسئولیتی در قبال از دست رفتن سرمایه شما ندارد.
 


:: برچسب‌ها: قیمت شیبا ,
:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbara

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  تصفیه هوا شمیم، پدیده‌ای مدرن‌ و نوظهور در حوزه تصفیه سالم و قوی هواست. نمونه‌ای از دستگاه‌ تصفیه هوا که با استفاده از خواص درون ملکول‌ها و از بین بردن یون‌های مثبت، هرگونه مواد زائد را از هوایی حذف می‌کند که همه روزه و در هر لحظه آن را تنفس می‌کنیم.

این دستگاه با شیوه‌ای کاملا متفاوت نسبت به نمونه‌های کلاسیک این کار را انجام می‌دهد. به همین دلیل نیز، شمیم  نیازمند فیلتر نیست و با دردسرها و هزینه‌های آن بیگانه است. هم‌چنین ورود یون منفی تولید شده از این دستگاه به چرخه هوای اطراف ما، علاوه بر طراوت و تازگی، خواص مفید زیادی را نیز برای سلول‌های بدن و سیستم‌های مختلف به‌دنبال خواهد داشت.

در این مطلب می‌خوانیم:

تصفیه هوا شمیم و نیاز به هوای تازه...

تنفس از مهم‌ترین اعمال حیاتی هر موجود زنده است. در انسان نیز، چگونگی طی شدن این فرایند ارتباط مستقیم با عملکرد قلب داشته و در سلامتی بدن و سیستم‌های مختلف آن نقش مهمی ایفا می‌کند.

تنفس هوای ناسالم، همه ساله به افزایش تعداد بیماران تنفسی و قلبی منجر شده و عده‌ای را نیز از این طریق به کام مرگ می‌کشد. این در حالی است که با وجود دستگاه‌های تصفیه کلاسیک، تنها بخشی از عوامل آلوده کننده از چرخه تنفس خارج شده و بیساری کماکان در محیط باقی می‌مانند.

بخش زیادی از این آلاینده‌ها نیز به‌دلایل مختلف از فیلترها عبور کرده یا با تاثیرات بیولوژیکی که دارند قابل تصفیه با دستگاه‌های معمولی نیستند.

این در حالی است که روند تنفس را، حتی برای لحظاتی نمی‌توان متوقف کرد. در عین حال این بخش از نیازهای طبیعی انسان، در صورتی که با در اختیار داشتن هوای سالم همراه نباشد، می‌تواند عواقب سنگینی به‌دنبال داشته و مشکلات مختلفی در بدن ایجاد می‌کند.

از مسمومیت‌های ناشی از تنفس مواد مضر و سمی تا رسوب مواد زائد در ریه‌ها و عوارض ناشی از آن، همه بخش‌هایی از این چرخه ناقص و مضر را شامل می‌شوند.

خوشبختانه با ابداع دستگاه جدید تصفیه هوا موسوم به شمیم، امکان بهره‌مندی از هوای تازه و سالم برای همگان فراهم شده است. آن هم با امکاناتی که به آسانی و با قیمت مناسب در دسترس بوده و اغلب قادر به تهیه آن هستند.

در ادامه مطلب، شما را با مزایای کاربرد دستگاه تصفیه هوا شمیم آشنا می‌کنیم.

با ما همراه بمانید.

با شمیم، از پاکسازی هوا تا بازسازی ملکول‌های یون منفی!

این روزها و با وجود آلودگی شدید و خطرناک، تصفیه کامل و بی‌نقص هوا به یکی از موضوعات جذاب و چالش برانگیز در محافل عمومی تبدیل شده است. نیاز به دستگاهی که بتواند هوا را به‌طور کامل و از همه ذرات ناخواسته و زائد پاکسازی کند، روزبه‌روز بیشتر به الزامی عمومی تبدیل می‌شود.

با شیوع همه‌گیری کرونا این نیاز مضاعف شده و نگرانی از سرایت این نوع آلودگی ویروسی نیز مزید بر علت شده است.

دستگاه تصفیه هوا شمیم، پدیده ای مدرن در تصفیه هوا با تولید یون منفی

در این گرماگرم، عرضه دستگاه تصفیه هوا شمیم با قابلیت‌های متفاوت و برتر نسبت به نمونه‌های قدیمی، با استقبال خوبی از طرف کاربران و محافل علمی و بهداشتی روبه‌رو شده است.

این وسیله کارامد قادر است علاوه بر رفع موانع تنفس سالم که با پاکسازی و پالایش هوا انجام می‌شود، در زمینه تولید یون‌های منفی و بازسازی آنها نیز اقدامات مفیدی به انجام برساند.

این یون‌ها با تغییراتی که در بدن ایجاد می‌کنند، سطح سلامتی را ارتقا داده و فرایند تنفس را تسهیل می‌کنند.

در ادامه به چند مورد از مهم‌ترین نتایج تصفیه هوا شمیم با یون منفی می‌پردازیم.

آشنایی با تصفیه هوا شمیم به روش یون منفی و نتایج جالب آن!

یون‌های منفی در عالم پزشکی و دنیای علوم مرتبط با بدن، عوامل مفید و شناخته شده‌ای هستند. فاکتورهایی مرتبط با سلامتی که روند اکسیژن‌رسانی به سلول ها را تسریع و اکسیداسیون مضر را کاهش می‌دهند. در مقابل این گروه، یون‌های مثبت را داریم که عملکردی برخلاف این موارد دارند و در کل، برای بدن بسیار مضر هستند.

آلاینده‌های هوا در حضور یون‌های مثبت به اوج عملکرد خود می‌رسند و به دستگاه تنفسی و سایر سیستم‌های بدن بیشترین آسیب را می‌رسانند.

کنترل این بخش از مشکلات زیستی مرتبط با آلودگی هوا، تنها از طریق یک دستگاه تصفیه کننده قوی و کامل میسر است.

خوشبختانه ابداع دستگاه تصفیه هوا شمیم با دارا بودن ویژگی‌های لازم، این مشکل را حل کرده است.

این دستگاه، با بمباران ذرات مضر و آلاینده‌های محیطی موجود در هوا آنها را به یون‌های منفی تبدیل می‌کند. فرایندی که نتیجه مثبت آن، هم شامل پالایش هواست و هم بازسازی یون‌های منفی و مفید که بدن را به شرایط بهینه سلامتی هدایت می‌کند.

در ادامه مطلب با هم برخی از مزایای تنفس در هوای حاوی یون‌های منفی را مرور می‌کنیم.

دستگاه تصفیه هوا شمیم، پدیده ای مدرن در تصفیه هوا با تولید یون منفی

آشنایی با ۷ مزیت یون‌های منفی هوا!

  • تنفس بهتر و آسان‌تر که با حذف ذرات اضافه و زائد: با کاربرد شمیم نه تنها آلاینده‌های معمولی نظیر گرد و غبار و ذرات معلق، بلکه یون‌های مثبت مضر و انواع مواد حساسیت‌زا و آلوده کننده‌های میکروبی و ویروسی نیز از بین می‌روند.
  • کاهش فشار خون و آسان کردن عملکرد دستگاه گردش خون: با اکسیژن‌رسانی بالا در اثر تسهیل تنفس، روند گردش خون بهبود یافته و مشکلاتی نظیر فشار خون کاهش می‌یابند.
  • تنظیم الگوی خواب و کمک به رفع بی‌خوابی: با استفاده از دستگاه تصفیه شمیم، همراه با رفع استرس و کاهش نگرانی بابت تنفس ناسالم، روند خواب و الگوی آن نیز بهبود خواهد یافت.
  • کاهش استرس و اضطراب و افزایش آرامش در خلق و خو با کم کردن سطح سروتونین در خون
  • افزایش و بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن: با افزایش یون‌های منفی، سیستم عملکرد بدن در مقابل عوامل بیماری‌زا و باکتریایی داخلی نیز ارتقا می‌یابد.
  • مهار رشد انواع باکتری و ویروس: باکتری‌ها در حضور بمباران با شدت جریان الکتریکی امحا شده و عوامل ویروسی به‌طرز چشمگیری نابود می‌شوند.
  • افزایش سوخت و ساز چربی‌ها در بدن: اکسیژن‌رسانی بالا به بدن با افزایش سوخت و ساز و رفع چربی‌ها در بدن همراه است.

کلام پایانی...

اگر در تدارک هوای سالم برای تنفس خود و خانواده‌تان هستید، بهترین شیوه جدید برای فراهم کردن چنین محیطی تدارک دیده شده است. این مورد با کاربرد دستگاه تصفیه هوا شمیم، با فاصله بسیار زیاد از انواع دستگاه‌های قدیمی با شیوه کارکرد متفاوت، نتایج اعجاب‌آوری را در این زمینه ارائه می‌دهد.

از سلامتی ناشی از تنفس در هوای پاک و عاری از انواع میکروب، ویروس و باکتری تا حذف کامل آلاینده‌های محیطی و شیمیایی مانند ریزگردها و آلرژن‌ها، همه و همه در حوزه کاری این دستگاه ابداعی جدید قرار دارد.

علاوه بر این موارد، شیوه متفاوت عملکرد این دستگاه که با مکانیسم یونیزاسیون ملکول‌های آلاینده عمل می‌کند، فرصت بی‌نظیری برای استفاده از فواید گوناگون یون‌های منفی نیز ایجاد می‌کند.

شمیم را در حالی به خانه می‌آورید که نیازی به خرید فیلتر و تعویض مداوم آن، مانند آنچه در نمونه‌های قدیمی مرسوم بود ندارید. به‌علاوه بابت رفع هرگونه مضرات آلودگی هوا به بهترین وجه اطمینان خواهید داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دسترسی به خدمات و پشتیبانی مجموعه، شمیم را به آدرس اینترنتی https://shamimaec.com/  در فضای مجازی جستجو کنید، بیابید و با آن مرتبط شوید.

telegtraph



:: برچسب‌ها: دستگاه تصفیه هوا ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbara

 

افزایش هش ریت شبکه بیت کوین Bitcoin Hashtare

 

بیت‌کوین اولین و بزرگ‌ترین رمزارز دنیا موفق شد رویداد مهم دیگری را به سابقه تاریخی ۱۱ سپتامبر اضافه کند. بلاک ۷۰۰،۰۰۰ در بلاکچین بیت‌کوین ثبت شد.

به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از یو.تودی، روز گذشته، اکانت توییتر کلارک‌مودی (Clark Moody) از ورود بلاک‌های بیت کوین به کانال ۷۰۰ هزار خبر داد. کلارک‌مودی همچنین وبسایتی دارد که عرضه‌کننده ابزار و اطلاعات مربوط به بیت‌کوین است و تصویر زیر از این وبسایت برداشته شده است.

بلاک ۷۰۰۰۰۰ بیت کوین

بنابر آمارهای موجود، تا به این لحظه، ۸۹.۵۸% از کل موجودی بیت‌کوین استخراج شده و تعداد کوین‌های در گردش به بیش از ۱۸.۸۱۲ میلیون رسیده است. تنها نزدیک به ۱۰٪ از بیت کوین برای استخراج باقی مانده است.

پس از ثبت ۶۰۰ هزارمین بلاک در تاریخ ۱۹ اکتبر ۲۰۱۹ (۲۸ آبان ۱۳۹۸)، ۶۹۳ روز طول کشید تا بیت کوین بتواند به نقطه عطف جدیدی دست یابد. تقریبا دو سال زمان برد تا ماینرها بتوانند ۱۰۰،۰۰۰ بلاک استخراج کنند و به بلاک ۷۰۰،۰۰۰ دست یابند.

در آن زمان، قیمت بیت‌کوین در صرافی بیت‌استمپ ۷،۹۶۰ دلار بود و این در حالی است که هم‌اکنون و در زمان نگارش این خبر، قیمت این رمزارز به ۴۵،۹۳۵ دلار رسیده است و رشدی ۵۷۷٪ طی این فاصله زمانی برای این کوین رقم خورده است.

به طور میانگین، تقریبا هر ۱۰ دقیقه یک بلاک جدید ایجاد می‌شود، اما پیش‌بینی مدت زمان دقیق تولید یک بلاک در بلاکچین بیت کوین غیرممکن است. زمانی که سختی شبکه به‌شدت بالاست، ایجاد بلاک جدید می‌تواند به طور چشمگیری کندتر شود. همچنین زمان ۱۲۲ دقیقه برای ایجاد تنها یک بلاک نیز گزارش شده است که این طولانی‌ترین زمان ثبت‌شده برای ایجاد یک بلاک در طول یک دهه گذشته بوده است.

پس از خاموش شدن تجهیزات استخراج چینی در پی موضع‌گیری‌ منفی این کشور در مقابله با صنعت رمز ارز، متوسط زمان مورد نیاز برای ایجاد یک بلاک به ۱۳ دقیقه افزایش یافت و پس از آن، بیت‌کوین با بزرگترین کاهش سختی شبکه در طول تاریخ خود مواجه شد.

پاداش استخراج در بلاکچین بیت کوین هر چهار سال یکبار نصف می‌شود، به این فرایند نصف شدن «هاوینگ» می‌گویند. آخرین بار پاداش استخراج هر بلاک در ۱۱ می ۲۰۲۰ (۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹) به ۶.۲۵ بیت کوین کاهش پیدا کرد. هاوینگ یا نصف شدن پاداش پس از استخراج ۲۱۰،۰۰۰ بلاک رخ می‌دهد. پس از هر هاوینگ عرضه بیت کوین ۵۰٪ کاهش می‌یابد.


قیمت لحظه ای ارز های دیجیتال

قیمت ارز دیجیتال

قیمت اتریوم

قیمت دوج کوین


 

با ثبت بلاک ۷۰۰،۰۰۰ بیت‌کوین ، چند بلاک دیگر باقی مانده است؟

اگرچه کل موجودی بیت کوین محدود به ۲۱ میلیون کوین است، اما تعداد بلاک‌هایی که می‌توان در زنجیره بلوکی ایجاد کرد سقف و محدودیتی ندارد. حتی پس از آنکه تمام کوین‌ها استخراج شوند، زنجیره بیت کوین دائما بزرگتر می‌شود. انتظار می‌رود استخراج تمام کوین‌ها تا سال ۲۱۴۰ طول بکشد و ماینرها برای تایید تراکنش و دریافت کارمزد به افزودن بلاک به زنجیره ادامه خواهند داد.

بنابراین، تا زمانی که کاربران به انتقال کوین‌های جدید ادامه دهند، بلاک‌های جدیدی به این زنجیره اضافه خواهد شد.

همچنین اطلاعات درون زنجیره‌ای گلس‌نود نشان می‌دهد که تعداد بیت کوین های هودل‌ یا گم‌شده به بالاترین سطح طی هفت ماه اخیر رسیده که معادل با ۷,۱۶۷,۸۸۹.۵۹۵ بیت کوین است. این مقدار معادل ۳۴٪از کل موجودی بیت کوین است.

به نظر شما با ادامه این روند و افزایش سختی شبکه چه آینده‌ای پیش روی ماینینگ بیت‌کوین خواهد بود؟

ارزش بازار تحقق یافته بیت کوین



:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbara

اصلاح قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین (BTC) در روز سه‌شنبه مایه نگرانی معامله‌گران شد. بیت کوین با سقوطی ناگهانی، در حال آزمودن دوباره سطح ۵۰ هزار دلار است.

به گزارش میهن بلاکچین طبق داده‌های بازار، قیمت بیت کوین تنها در طی دو ساعت، دو هزار دلار کاهش یافت. در ابتدا قیمت به ۵۲،۹۶۰ دلار رسید که بالاترین قیمت در چهار ماه اخیر بوده است سپس کمی آرام گرفت و در نهایت به سمت پایین سقوط کرد. برای معامله‌گران این کاهش قیمت تنها یک اتفاق تکنیکال است. قیمت بیت کوین در زمان نگارش این خبر ۵۰،۹۶۲ دلار است.

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال بیت کوین و اتریوم

قیمت هر واحد بیت کوین در این لحظه 51243 دلار است.
قیمت هر واحد اتریوم در این لحظه 3756 دلار است.
 
نمودار قیمت بیت کوین - بیت کوین در حال آزمودن دوباره ۵۰ هزار دلار

کریپتو چیس (Crypto Chase) که معامله‌گر مشهوری در شبکه‌های اجتماعی است در توییتی گفت:

برخی از سفارش‌های لانگ اخیر در حال نقد شدن هستند. همچنان فکر می‌کنم که قیمت ۵۴.۷ هزار دلار را خواهیم دید به شرطی که سطح ۵۰ هزار دلار بتواند به عنوان حمایت پایدار بماند.

همچنین بنا بر گزارش‌ها، شاخص فاندینگ ریت در این هفته نشان از صعودی بودن بازار می‌دهد.

معرفی شاخص فاندینگ ریت (Funding Rate) برای پیش بینی قیمت بیت کوین

از سوی دیگر شرکت تحلیل بازار Bybt از لیکویید شدن نزدیک به ۲۱۵ میلیون دلار سفارش‌های مختلف رمز ارز در روز سه‌شنبه خبر داد. از این بین، ۸۰ میلیون دلار سفارش لانگ اتر (ETH) و ۲.۳۶ میلیون دلار مربوط به سفارش‌های شورت آن بود. این لیکویید شدن شدید اتریوم، سبب کاهش ۴.۵ درصدی قیمت اتر (ETH) به ۳،۷۵۸ دلار شد.

در سوی دیگر، آلتکوین‌ها بیش از همه از سقوط قیمت بیت کوین متضرر شدند. قیمت کاردانو (ADA) نزدیک به ۱۱.۲ درصد کاهش پیدا کرد و بسیاری دیگر از توکن‌ها و رمزارزهای بازار، رنگ قرمز را جلوی نام خود دیدند.

Rekt Capital تحلیلگر معروف بازار رمز ارزها در توییتر اعلام کرد:

سولانا به رشد خیره‌کننده خود پس از شکست روند نزولی در جفت معاملاتی آن با بیت کوین ادامه می‌دهد. قیمت سولانا (نسبت به بیت کوین) پس از شکست روند یاد شده، ۲۴۰ درصد رشد داشته است.

نمودار قیمت سولانا - بیت کوین. رشد خیره‌کننده سولانا

سولانا یگانه برنده بازار بین ده رمزارز برتر بود. قیمت سولانا (SOL) در ۲۴ گذشته نزدیک به ۲۵ درصد رشد را تجربه کرد.

قیمت فعلی بیت کوین در حال کاهش است.

به نظر شما روند قیمت بیت کوین چگونه خواهد بود؟



:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbara

قیمت بیت کوین در حال افزایش

بیت کوین بزرگ‌ترین رمز ارز بازار صبح امروز دوشنبه ۱۵ شهریور ماه از مرز ۵۱،۵۰۰ دلار عبور کزد.

به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از CoinGape، بیت کوین پس از نوسان‌های روزانه چند هفته اخیر در بازه ۴۰،۰۰۰ الی ۵۰،۰۰۰ دلار توانست از مقاومت‌های کلیدی خود عبور کند و با ۴٪ افزایش نسبت به روز گذشته به ۵۱،۶۸۰ دلار دست یابد. بر اساس داده‌های کوین‌مارکت‌کپ قیمت بیت کوین تا سقف ۵۱،۹۱۸ دلار رسیده است.

نظر شما در خصوص ادامه روند قیمت بیت کوین چیست؟ آیا Bitcoin با اصلاح قیمت مواجه خواهد شد؟



:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbara

 

اطلاعیه صرافی‌

صرافی هوبی در کمپین رفرال جدید خود به کاربران ۱۸۰،۰۰۰ دوج کوین ایردراپ جایزه می‌دهد. جزییات این کمپین در ادامه مطلب توضیح داده شده است.

صرافی‌های رمز ارز در سراسر دنیا روزانه برنامه‌ها و کمپین‌های متنوعی را با ارائه محصولاتشان به کاربران خود عرضه می‌کنند. در ادامه این مطلب جزییات کمپین‌ها و مسابقات هیجان انگیز هر صرافی را جداگانه توضیح می‌دهیم. در انتهای این پست نیز جدولی از جدیدترین رمز ارزها و بازارهای متنوع ریالی و دلاری اضافه شده به صرافی‌ها آورده شده است.


این پست توصیه سرمایه گذاری نیست و صرفا بازتاب اخبار صرافی‌های ارز دیجیتال است.


 

صرافی هوبی

صرافی هوبی کمپین ایردراپ ۱۸۰،۰۰۰ دوج کوین را برگزار می‌کند.

  • جزییات: این کمپین تا تاریخ ۲۴ شهریور ادامه خواهد داشت. در این کمپین هر کاربر می‌تواند توکن DOGE را به صورت ایردراپ دریافت نماید. برای این کار لازم است کاربران فعلی دوستان خود را به این صرافی دعوت نمایند و کاربران تازه‌وارد مراحل احراز هویت را تکمیل کنند. همچنین زمانیکه حجم معاملات کاربر تازه‌وارد از ۱۰۰ دلار بیشتر شود، هم شخص دعوت‌کننده و هم شخص دعوت‌شده واجد شرایط دریافت ایردراپ ۲۰ دوج کوین خواهند بود. هر کاربر می‌تواند تا سقف ۵۰۰ نفر را به این صرافی دعوت کند. برای شرکت در این برنامه تنها می‌توان از اپلیکیشن موبایل صرافی هوبی استفاده کرد. لینک شرکت در این کمپین در این صفحه قرار دارد.

بایننس

صرافی بایننس اتریوم را به ۵۶مین دوره محصول Dual Investment اضافه کرده است.

  • جزییات: بایننس از ۱۰ شهریور ماه اتریموم (ETH) را به سرویس Dual Investment اضافه کرده است. در این سرویس کاربرانی که زودتر در این برنامه شرکت کنند، در اولویت قرار دارند و می‌توانند با سپرده‌گذاری BTC, USDT ، BUSD  , ETH در دوره‌های مختلف در این برنامه شرکت کنند. کاربران توجه داشته باشند که فرمول محاسبه سود این محصول بر اساس قیمت بیت کوین  و قیمت اتریوم در تاریخ‌های پایانی این دوره‌ها محاسبه می‌شود.

 صرافی بایننس امکان واریز دلار آمریکا از طریق شبکه پرداختی SWIFT را از مجددا فعال کرده است.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : barbara

پیش‌بینی قیمت دوج کوین، کاردانو هلیوم و لونا ADA DOGE HNT LUNA

یکی از تحلیل‌گران مشهور حوزه رمز ارزها علاوه‌ بر پیش‌بینی قیمت لحظه ای دوج کوین و عبور آن از سطح قیمت کلیدی مهم، نظرات خود را در مورد ۳ آلتکوین دیگر با پتانسیل رشد بالا در توییتر به اشتراک گذاشته است.

به گزارش میهن بلاکچین و به نقل از dailyhodl، این تریدر که به کالئو (Kaleo) مشهور است، در توییتر به ۳۶۵ هزار دنبال‌کننده خود اعلام کرد که در حال خرید و ذخیره میزان بیشتری دوج کوین است زیرا این رمز ارز در جفت ارز DOGE/BTC در رویارویی با یک مقاومت کلیدی قرار دارد. او در توییتر نوشت:

DOGE/BTC، در اینجا دوج کوین بیشتری خریده‌ام.

یک تحلیلگر رمز ارز دیگر ملقب به دون آلت (DonAlt) اخیرا وضعیت دوج کوین در برابر قیمت لحظه ای بیت کوین را صعودی خوانده است و هدف قیمت را ۳۰ درصد بالاتر از سطح کنونی آن یعنی ۰.۰۰۰۰۰۵۸۴ بیت کوین (معادل ۰.۲۸ دلار) در نظر گرفته است. دون آلت در این خصوص در توییتر نوشت:

این ساختار نمودار قیمت در واقع یک ساختار خوب است.

هفته پیش kaleo پیش بینی کرد که ADA رمز ارز پلتفرم قراردادهای هوشمند کاردانو، احتمالا تا ۶۰۴ درصد در ماه‌های آینده رشد خواهد داشت. به گفته این تریدر مشهور، ADA/BTC پس از عبور از این مقاومت قریب‌الوقوع، به نظر می‌رسد در مسیر درست خود قرار گرفته باشد.

روند صعودی بازار رمز ارزها اخیرا امیدهای زیادی را نسبت به HNT، توکن بومی بلاکچین هلیوم به‌وجود آورده است. Kaleo روی نظر خود در خصوص صعودی بودن توکن HNT در جفت‌ارزهای HNT/BTC و همچنین HNT/USD تاکید کرد.

من هنوز معتقدم هلیوم همچنان صعودی است. افت اخیر چیزی بیش از یک آزمایش مجدد در تایم‌فریم بلند مدت در جفت با بیت کوین نبوده است.

نمودار قیمت هلیوم در برابر بیت کوین

کالئو (kaleo) همچنین مدت‌ها است که در خصوص پلتفرم ترا (با توکن LUNA) نظری صعودی دارد. ترا یک پلتفرم دیفای (امور مالی غیر متمرکز) با تمرکز روی استیبل کوین‌ها است. طبق نظر این استراتژیست رمز ارز، لونا در آستانه عبور از یک سطح قیمتی مهم قرار دارد.


شاید برایتان مفید باشد:

پیش بینی قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین امروز

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال


 

لونا (LUNA) به نظر می‌رسد آماده یک حرکت قوی برای کشف قیمت است. این رمز ارز در آستانه عبور از مقاومت خود (خط بسته شدن کندل قیمت روزانه) است. در دوره‌های کوتاه مدت قبلی آن، پس از شکست این سطح مقاومتی، افزایش‌های چشمگیری مشاهده میشد.

 
 


:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1400 | نظرات ()